SRG Chapter Bayern 25 jaar Treffen

SRG Chapter Bayern 25 jaar Treffen Gaimersheim DE

11-7 t/m 14-7

De chapter Bayern had hun 2 jarig AMT waarbij zij ook hun 25 jarig bestaan vierde.

Bikkel Sylvia en MOD besloten dit altijd gezellige treffen te bezoeken .

We zouden 10-7 te vertrekken om dan uitgerust 11-7 te arriveren. We reden over Aken , omdat door de EK wedstrijd Nederland – Engeland  die dag de grenscontroles weer in het leven waren geroepen. Dus woensdag om 10 uur afgesproken bij “de Lucht” om dan samen de rit te maken, we hadden al een overnachting geboekt in Frankfurt am Main.
De rit ging voorspoedig alleen hadden we toch wat vertraging om de grens met Duitsland over te komen door de controles. Eenmaal de controles voorbij waren we eigenlijk al rap rond 15:00 in Frankfurt aangekomen. Een paar kleine buitjes onderweg maar we waren eerder droog dan we de kleding konden wisselen .Nu nog het Hotel vinden …… de bevond zich in de buurt van de Frankfurter Messe,  in een wijk die deed denken aan een zakenwijk in New York en of Rotterdam. Allemaal hoogbouw, de navigatie gaf aan dat we bij het Hotel stonden echter geen Hotel te vinden .

Nog een keer rondgereden tot we op een viaduct reden en MOD ineens een lichtreclame met de naam van het Hotel zag . Deze was op 20 meter hoogte dus vandaar dat we er drie keer voorbij waren gereden . Motoren voor de deur neergezet , en MOD naar binnen om ons aan te melden. Modern Zaken Hotel duidelijk voor beursbezoekers, we mochten tegen betaling van 35 Euro (voor de drie motoren) deze parkeren op een bewaakte parkeerplaats achter het hek. Na de spullen naar de hotelkamer te hebben gebracht en ons hadden opgefrist , gingen we op zoek naar een plek om wat te eten en de wedstrijd van de avond te bekijken.

Het Hotel lag gelegen aan een drukke doorgaande weg , dus gaan we links of rechtsom ?  Rechtsom gingen we en snel kwamen we Grieks tentje tegen die er best wel luxe uitzag. We liepen door en kwamen een chinees restaurant tegen , we gingen maar buiten zitten omdat er binnen geen airco was.
Het menu was behoorlijk wat anders dan we in Nederland gewent zijn. Sylvia kreeg een schaal met een soort gebakken speklapjes wat rijst en stukken ijsbergsla. De bedoeling was een stuk sla te pakken daarop het speklapje , dan wat rijst erop rondvouwen als een soort tortilla en dan dopen in een van de sauzen . Denk niet dat Syl dit nog een keer besteld….
Na het afreken besloten we toch maar naar links te gaan lopen en daar kwamen we het ene na het andere tentje tegen.  Ons getrakteerd op een lekker ijsje , en dan nog door een luxe shoppingmal gelopen, Hoog Catharijne XXL.

Omdat we nergens een kroeg tegen kwamen waar we voetbal konden kijken, liepen we maar door naar ons Hotel. Gelukkig waren er al een paar Engelsen die inde eetzaal al een grote televisie aan de praat wisten te krijgen. Later kwamen er nog wat meer Engelsen en een tweetal Nederlandse families de wedstrijd kijken. De uitslag weten we nu al, dus teleurgesteld naar bed .

De volgende dag ontbijten , de motoren oppakken en onderweg naar Gaimersheim. Ook deze rit liep weer voorspoedig op een vreemd ongeluk vlak na de afslag, waarbij meerder auto’s op elkaar zaten. Gelukkig in de andere rijrichting.

Accordion Item

Ipsam per dolores minus natoque? Rutrum dolorem voluptates euismod pharetra! Rhoncus distinctio cupiditate accusantium. Cillum aliquid.

Op het Treffen terrein werden we hartelijk ontvangen door de organisatie en al de andere Star-riders  die oprecht blij waren ons te zien. Eerst een biertje en daarna te tenten opzetten, 1 Biker tentje en een familie Hotel  LOL.

Avonds was er wat muziek en werden er veel gesprekken gevoerd met oude vrienden vooral over vroeger. De lucht begon onheilspellend eruit te zien en al gauw begon het te onweren en te gieten .  Gelukkig zaten we onder een net gebouwde afdak droog. Die nacht heeft het nog behoorlijk doorgeregend , maar gelukkig bleef het in de tenten droog. MOD had nog een horror ervaring doordat er door het natte weer er op de binnen tent allemaal naaktslakken klommen, was net een slechte horrorfilm .

De volgende dag was het gelukkig weer droog, en nar het ontbijt besloten we de plaatselijke supermarkt te bezoeken. Toen we terug kwamen vertrokken de duisters net voor een kleine rit door de omgeving . Morgen rij ik wel mee zei MOD , dus lekker relaxen en ouwehoeren met de achterblijvers .

Avonds speelde Reload met Alwin Mende dus dat was een goed feestje met goede Rock koud bier en wilde ……

De volgende dag besloot MOD met de Ride-Out mee te rijden , we gingen naar een smidse die al vanaf 1450 bestond en de oude Smit van 84 hamerde nog even wat metaal in elkaar . Wat een vakman was dat . We reden door het mooie Almuthal  en na de lunch weer terug naar het Treffen terrein .

Avonds was er wederom Bier en gezellige muziek, waarbij veel deelnemers op tijd naar bed gingen om de volgende dag vroeg te kunnen vertrekken. Er werd dus vroeg afscheid genomen van elkaar .

De volgende dag tentjes afbreken, ontbijten en ons klaar maken om ruim 760 km naar huis te knallen. We hadden afgesproken om als 1 van ons het niet zou redden we onderweg zouden overnachten . En ondanks de vele files en omleidingen door werkzaamheden onderweg , was dat niet nodig dus begin van de avond weer thuis .

Sylvia respect ! dat je zonder te piepen als een kerel de rit heb gereden. Bikkel had wel last van zijn billetjes hahaha.